loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 105 1392/05/13 نظرات (0)
بسياري از دختر و پسرهاي جوان که  به تازگي نامزد مي‌کنند بعد از مدتي به علت‌هاي مختلف از يکديگر جدا مي‌شوند و‌اين روابط به ازدواج ختم نمي‌شود . معمولا عدم تمايل به ازدواج قابل مطالعه است ، افراد ممکن است فردي را که قرار است در آينده به عنوان همسرشان باشد را پسند نمي‌کنند ،  و در روابطي که در دوران نامزدي دارند به‌اين موضوع پي مي‌برند به همين دليل تمايلي ندارند که دوره ي نامزدي‌شان به  ازدواج منتهي شود . اما بايد چه کرد ؟
 
راه حل‌هايي که براي‌اين سئوال مي‌توان ارائه داد به چه ترتيبي مي‌باشد ؟
 
اگر شما هم به پاسخ‌اين سئوال علاقه منديد در‌اين مقاله با ما همراه باشيد :
 
معمولا انسان‌هاي وقتي که روابط دوران نامزدي شان به ازدواج نمي‌رسد مدعي مي‌شوند ،که ما شانس نداريم ، هميشه هر چيز بدي است که براي ما وجود دارد و خوشبختي‌ها متعلق به ديگران است ، زيرا ازدواج يکي از اتفاقات مهم زندگي است به همين دليل به شدت از زندگي نا اميد مي‌شوند .
 
به خاطر داشته باشيد که انسان‌هاي هميشه مي‌توانند انتخاب کنند شاد باشند يا‌اين که مدام از خودشان شکايت وگله داشته باشند . هنگامي که مجرد هستيد شايد براي‌تان تفاوتي نداشته باشد ، که شاد باشيد يا غمگين . اما هنگامي که زندگي‌تان وارد مرحله ي جديدي مي‌شود و شخص ديگري نيز وارد زندگي‌تان مي‌شود ، شما ديگر تنها به خودتان تعلق نداريد ، به همين دليل نبايد بسياري از ناراحتي‌هاي و غم‌هاي را که دچار آنها هستيد نشان بدهيد .
 
 
براي‌اين که شخص ديگري را بخصوص فردي که قرار است در آينده همسر شما باشد به خود جلب کنيد ، بايد  در مرحله ي اول بر روي خودتان کار کنيد و خودتان را تبديل به  فردي که کنيد که براي همگان جالب و خواستني باشد تا هر مردي که بر سر راه شما قرار گرفت بر حلاف‌اين که از شما دوري کند ، مدام در پي به دست آوردن شما باشد .
 

براي‌اين که به يک فرد ‌ايده آل تبديل شويد بايد هفت نکته ي را رعايت کنيد :
 
1-  مثبت نگري :
به جاي‌اين که هميشه به اتفاقات زندگي‌تان ديد منفي داشته باشيد ، هر رويدادي را که براي‌تان پيش مي‌آيد مثبت تابير کنيد .
براي مثال اگر نامزدتان يک روز از صبح تا شب با شما تماس نگرفت‌اين فکر منفي را نداشته باشيد که :
حتما من را ديگر دوست ندارد ، شايد دختر بهتري را پيدا کرده است و مي‌خواهد با او نامزدي حديدي را شروع کند ، شايد از من متنفر شده است و .... تمام‌اين افکار منفي ممکن است به ذهن يک خانم رجوع کند ، و هنگامي که شب يا بعد از مدتي نامزدشان با آنها تماس مي‌گيرد با لحن و صداي بدي با او صحبت مي‌کنند به همين دليل ديد منفي باعث سر منشا  سوء تفاهمات‌اينده شود و رابطه‌تان به انحرافات برود .
اما به جاي تمام‌اين افکار منفي مي‌توانيد افکار مثبت را در خود تقويت کنيد و با خود بگوييد : نامزدم براي‌اين که هر چه زودتر سر و سامان بگيريم ، مجبور است تا‌اين حد کار کند ، او به فکر من است به همين دليل و  بخاطر خوشبختي من در حال تلاش مستمر است .
 
2- به زندگي‌تان معنا بدهيد :
هميشه براي زندگي‌تان يک هدف خاص داشته باشيد و طبق آن  هدف پيش برويد زيرا اگر گاهي هم دچار مشکل شويد چون هدفي بالا و بلند داريد ، به راه خود ادامه مي‌دهيد . بخصوص اگر براي زندگي مشترک‌تان هدف داشته باشيد باعث مي‌شود که شما عامل محرکي براي رسيدن همسرتان به امال و آروزهايش شويد ، و نقاط قوت يکديگر را افزايش مي‌دهيد .
 
 
3- از کسي انتطار کاري را نداشته باشيد ، انتظارات خود را قطع کنيد .
زندگي که هر شخصي دارد تنها متعلق به اوست و او خود به تنهايي بايد زندگيش را بسازد .
هيچ گاه از شخص يا اشخاصي توقع کاري را نداشته باشيد ، زيرا هنگامي که‌اين خواسته در درون‌تان شکل بگيرد باعث مي‌شود که به مرور زمان دچار  افسردگي شويد ، زيرا هميشه نيازهاي شما توسط بقيه برطرف نمي‌شود ، گاهي در جواب احتياجات‌تان جواب رد مي‌شنويد به همين دليل شما به مرور زمان از اطرافيان‌تان دلزده مي‌شويد ، پس از همان ابتدا خواسته‌هاي‌تان را کم کنيد .
 
شما تنها بايد‌ اين خواسته‌هاي را از نامزدتان داشته باشيد نه هيچ کس ديگر . در پله ي اول بايد تنها به خودتان متکي باشيد ، و در مرحله ي بعدي به همسرتان .
 
4- گوش کردن به صحبت‌هاي ديگران را ياد بگيريد :
در اکثر مواقع نزاع‌هاي بين نامزدهاي يا زوجين بر سر‌اين مطلب مي‌باشد که صحبت‌هاي يکديکر را خوب نمي‌شنوند و بد نتيجه گيري مي‌کنند ، صحبت يا کلامي که همسر يا نامزدشان را به کار نبرده است را مدعي مي‌شوند شنيده اند . در مرحله ي بعدي خوب شنيدن و خوب گوش کردن به صحبت‌هاي مهم است .
 
 
5- به مکان‌هاي تازه ، شاد ، پر جنب و جوش برويد :
با دوستان يا افرادي که داراي انرژي مثبت هستند قرار‌هاي دوستانه بگزاريد ، با آنها بيرون برويد زيرا تاثير فوق العاده‌اي بر روحيه ي يکديگر مي‌گذاريد . به تفريحات کوتاه مدت برويد مانند : يک روز از صبح تا شب به پيک نيک برويد ، با شادي روز‌تان را آغاز کنيد ، به محيط‌هايي مانند پارک ، جنگل ، يا نزديک چشمه برويد زيرا‌اين محيط‌هاي اعتماد به نفس شما را تقويت مي‌کند .
 
6- براي‌اين که به افراد ثابت کنيد که آنها را دوست داريد حتما نبايد بهاي زيادي را بدهيد:
يا‌اين که حتما نبايد کادو‌ها يا تفريحات گران قيمتي را به کار ببريد ، عشق خالص و ناب براي کسي که او را دوست داريد بهتر ين هديه است . سعي نکنيد با دروغ يا دغل عشق خود را به کسي تحميل کنيد زيرا بالاخره روزي نامزد يا همسرتان به‌اين موضوع پي مي‌برد و از آن روز به بعد‌اينده ي خوبي در انتظار شما نخواهد بود .
 
7- تفاوت‌هايي که بين خود و ديگران وجود دارد را بپذيريد :
اين موضوع را باور کنيد که تمام افراد در روي کره زمين مثل هم نيستند ، هر يک داراي تفاوت‌هايي مي‌باشند . پس هيچ گاه از نامزد يا همسرتان نخواهيد که تغييراتي را در رفتار يا گفتار خود‌ايجاد کند ، زيرا او چندين سال با‌اين اخلاق رشد گرده است و تغيير نمي‌کند . پس با‌اين پيش نهاد‌تان به همسر يا نامزدتان تنها خود را از چشم او مي‌اندازيد و باعث مي‌شويد که شوهر  ‌آينده‌تان ديگر مثل سابق بر روي شما حساب نکند . مدام به دنبال‌اين تفاوت‌هاي نباشيد بلکه به دنبال شباهت‌هاي خود با نامزدتان و تقويت‌اين صفات باشيد نه تضعيف شان . براي‌اين که فردي را به حود علاقه مند سازيد بايد اول از خود شروع کنيد ، پس بهتر است از امروز بر روي رفتار خود کار کنيد تا به حد مطلوبي برسيد .    .

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 4,664
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,867
  • بازدید ماه : 8,867
  • بازدید سال : 83,670
  • بازدید کلی : 2,976,845
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg