loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
behzad بازدید : 124 1393/11/05 نظرات (0)

عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی ، کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش ” هستید ، برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !

.

.

.

در همین حوالی کسانی هستند که

تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند

.

.

.

تویی که مرا در حال سقوط می بینی ، آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟

.

.

.

اس ام اس نیش دار

.

اس ام اس های کوبنده , نیش دار و ضد حال 

.

من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم

تو چی؟ داشته هایت را به رخم میکشی؟

.

.

.

تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی

.

.

.

کاش میدانستی عشق و هوس دو مقوله ی جدا از هم هستند

عشق بهانه ات است ، به هوس هایت برس

.

.

.

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود…

.

اس ام اس های کوبنده , نیش دار و ضد حال

.

آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره

تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره

.

.

.

اس ام اس کوبنده نیش دار تیر ۹۳

.

.

.

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ، ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی

.

.

.

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی ، انتظار پروانه شدن داریم!

.

اس ام اس های کوبنده , نیش دار و ضد حال

.

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو

.

.

.

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو …

هی (ه ا ر ) شدی با من…

.

.

.

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست

.

.

.

به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 1,250
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,453
  • بازدید ماه : 5,453
  • بازدید سال : 80,256
  • بازدید کلی : 2,973,431
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg