loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 170 1394/01/17 نظرات (0)



:پخش انلاين اهنگ(فلش پلير)




 

دريافت کداهنگ




______

متن آهنگ ثانیه ها


ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت منو ببر توی خاطره ها

رسیدن خط پایان بود رسیدم تا شروع تو

من از راه غروبا شب رسیدم تا طلوع تو

سوال اولم دل بود چراغ عشق روشن شد

شکستنم دادی و لبخند جواب آخره من شد

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

 ♫♫♫

من از من پیش میفتم

که این دوریو کم کردم

من از دنیا جلو بودم

رقابت با خودم کردم

چه فرقی میکنه حالا

برنده من بشم یا تو

به تو می بازم این عشقو

به پایان میرسم با تو

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

تکست آهنگ ثانیه ها ماهان بهرام خان




Text by : boo3e.ir

_______


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 4,792
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,995
  • بازدید ماه : 8,995
  • بازدید سال : 83,798
  • بازدید کلی : 2,976,973
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg