loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 143 1394/02/09 نظرات (0)



:پخش انلاين اهنگ(فلش پلير)


Download Music - MP3 320

دريافت کداهنگ




______

متن ترانه دلتنگی:


♫♫♫


وقتی که دلتنگ میشم ثانیه ها سخت میشن

باز دوباره یاد تو توی هر لحظه ی من

حتی تو تابستون گرم ، استخونام یخ میزنه

وقتی تن تو اینجا نیست

چرا عطرت رو بالشتمه


♫♫♫

تنهام همه شبام بی تو مثل همه

خوابم نمی بره انگار نفس کمه

نور آفتاب صبح چشاموم میزنه

چرا عطرت رو بالشتمه

چرا نمی تونم فکر تو از سر ببرم

هنوزم با تو ، تو دلم حرف میزنم

عشق تو تنها خواهشمه ، چرا عطرت رو بالشتمه

اشکای گوله رو گونتو دیدمو گریه کردم

گریه کردم

منم گریه کردم

بارم و بستم و رفتم یه جایی که بر نگردم

حالا غرق دردم

اشتباه کردم


♫♫♫

میون رنگ عجیب نگاهت
یکمی فاصله مونده تا دریا
تا دل خسته به خسته نفس به نفس شه
و بیا واقعی شو خود رویا
واسه ی دیدن ساحل چشمات
همه ی دارو ندارم میدم
واسه ی شادی قلبت عزیزم
همه ی احساس تو قلبم رو میدم

♫♫♫

وقتی که دلسرد میشم ، از دوباره دیدنت

تو بغل گرفتنت ، مزه ی بوسیدنت

بین صد تا خاطره ، دنبال تو میگردم

آره تو درست بودی ، من اشتباه کردم


♫♫♫



Text by : boo3e.ir

_______


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,394
  • بازدید ماه : 4,394
  • بازدید سال : 79,197
  • بازدید کلی : 2,972,372
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg