loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 226 1394/02/20 نظرات (1)

گرما یعنی نفس های تو….

دست های تو…

آغوش تو…

من به خورشید ایمان ندارم…

.

متن های عاشقانه


.

می خواهمت …

این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست

.

متن های عاشقانه


.

آرام باش ‫‏دل‬ من،

ديگر تو را به هيچكس نميدهم

.

متن های عاشقانه


.

صندلی کنار صندلی ام بگذار…

همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها…

.

متن های عاشقانه


.

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …

.

متن های عاشقانه


.

فصل ها گذشت و هنوز يک نفر نيست

مرا بخاطر عاشقانه هايم صدا بزند…

يک سطر کج ميتواند فکرى را بلغزاند…

.

متن های عاشقانه


.

نفسهایم را بشمار

چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم

.

متن های عاشقانه


.

زماني كه خاطره هايت از اميدهايت قويتر شدند

پيـر شدنت شروع مي شود!

.

متن های عاشقانه


.

ذهن بی جنبه ای دارم من ….

تو را که میبیند…

“دلنوشته” نوشتنش می گیرد

.

متن های عاشقانه


.

اگر می دانستم انسان ها را به خاک می سپارند

خاک می شدم تا تو را به من بسپارند

.

متن های عاشقانه


.

یه وقتایی یه غریبه میتونه بهترین دوستت بشه

همونطور که بهترین دوستت هم میتونه

یه روزی برات یه غریبه بشه

.

متن های عاشقانه

.

من ‫‏عاشقانه‬ نمی نویسم

چرا که مخاطب خاص نیست

چون کسی در این زمانه ارزش خاص بودن را ندارد

.


متن های عاشقانه


.

بی انتهاترین جاده دنیا

جاده محبت و معرفت است

و کمتر کسی قادر به پیمودن تمامی آن است

آهای شما که آخر جاده ای : سلام عرض شد عشقم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رادمهر در تاریخ 1394/03/28 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییییییی بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,473
  • بازدید ماه : 4,473
  • بازدید سال : 79,276
  • بازدید کلی : 2,972,451
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg