loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
behzad بازدید : 102 1393/11/03 نظرات (0)

همیشه گوشیم که زنگ میخوره میزارم چندثانیه بگذره بعدجواب میدم
ایطوری فکرمیکنن ماهم کاروزندگی داریم

مورد ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
ﺭﺍﻣﻮﻥ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

به حیف نون میگن چرا اخبار طولانی شد؟ میگه :فکر کنم قسمت اخرشه



مسیج های باحال خنده دار

مورد داشتیم دختره گفته تا امیر تتلو تو فیسبوک شب بخیر نگه نمی خوابم

 

جمله ای که ما همیشه تو بچه گیمون میگفتیم بریم کوچه رو به رویی دعو

یه پشه اومده تو خونمون نه خون میخوره نه ویز ویز میکنه فقط بیقراری میکنه رفتم درو باز کردم بره بیرون یدفه دیدم ۵تا دیگه اومد تو نگو ناکس از قافله جا مونده بود خلاصه الان دست جمعی دارن سرویس میدن

به غضنفر گفتن :شیرین تر از عسل چی خوردی؟ گفت :ترشی مفتی

جا داره همینجا اعتراف کنم بچه که بودم اسباب بازی هامو تو باغچه میکاشتم تا درخت اسباب بازی در بیاد تا حالا که خبری نشده فکر کنم باغچه مون خرابه

خمیر دندون پونه چشمو نمی سوزونه

ایرانسل عزیز
من صبح تا شبش کسی رو ندارم که بهش زنگ بزنم تو اومدی با هدیه دادن تماس رایگان در شب نمک رو زخم ما بپاشی؟؟؟
برو از خدا بترس

’̿ ̵͇̿̿̿з= (ツ) =ε/̵͇̿̿ ’̿’̿ ̿ ▌
اقایون خانوما این یه سرقت مسلحانس



مسیج های باحال خنده دار

شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم
میخوام نرم جا ندارم
خو لامصب زنگ بزن بهزیستی یا کمیته امداد بیان یه فکری به حالت بکنن

معیار سنجش انضباط از نظر معلمای ما:
دانش اموز هرچی دورتر از تخته انضباطش کمتر

سلطان غم
انگشت کوچیکه پا

یه بارم دیدم برای یه دختره BMW بوق زد ولی دختره
ﺳﺮﺵ ﻭﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮔﻔﺖ :ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ
ﺍﻭﻣﺪﻡ

هیچ میدونستید اکثر تصادفات هنگام رانندگی رخ میدهد؟؟؟؟
نه خدایی میدونستید؟؟؟؟
حالا بدونید
باز بگید به فکرتون نیستم

لطفا هرکی هر ایرادی در من میبینه بگه تا بزنمش
والا
من چه ایرادی میتونم داشته باشم؟
من به این خوبی
اینقدم انتقاد پذیرم تازه

اوه اوه اوه ی هفته نبودیم اینجا چه خاکی گرفته



مسیج های باحال خنده دار


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,002
  • بازدید ماه : 5,002
  • بازدید سال : 79,805
  • بازدید کلی : 2,972,980
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg