loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
behzad بازدید : 136 1393/11/16 نظرات (0)

رفتم آزمایش ادرار یارو میگه ادراره میگم : پ نه پ
سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم
خخخخخخخ !!!

 

یه کتاب دستم بود داشتم میخوندم،دوستم گفت داری درس میخونی ؟؟
گفتم : پ ن پ بعدش هرچی فکر کردم چیزی یادم نیومد که………. بگم،هیچی دیگه خیلی شیک ضایع شدم…


رفتم سر پست همکارم میگه شیفتی؟

گفتم پـ نـ پـ من Alt-Ctrl-Delete هستم در مواقع ضروری جهت رفع هنگی ازم استفاده می


رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین میگه میخوای آتیش روشن کنی؟
پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

 

یه روز اب خونمون قطع شده بود . یه سطل ماست برداشتم که برم اب بیارم .
بعد داشتم می رفتم پیرمرد میگه میخوای بری اب بیاری . به یارو گفتم پ ن پ
می خواستم برم گدایی ظرف خوب نداشتیم این رو برداشتم


خـواهـرم ازم پـرسـیـد داداش اگـه دخـتـر رویـاهـاتـو پـیـدا کـنـی بـهـش مـیـگـی کـه بـاهـات ازدواج کـنـه…..
گـفـتـم: پــ نــ پـــ مـیـزنـم تـو گـوشــش مـیـگـم تـا حـالـا کـجـا بـودی….. :|

 

دارم از در دانشگاه میرم داخل نگهبان میپرسه کلاس داری
پ ن پ دختر همسایه ام براتون آش ندری اوردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,727
  • بازدید ماه : 4,727
  • بازدید سال : 79,530
  • بازدید کلی : 2,972,705
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg