loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
behzad بازدید : 100 1393/11/27 نظرات (0)

ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺗﻮﻟﺪﻣﻪ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﻦ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻢ ﺧﺎﻟﺖ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﯿﺎﻥ
ﻣﻨﻢ ﺗﺮﯾﭗ ﻟﻮﺳﯽ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﮐﻪ...

 ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺗﻮﻟﺪﻣﻪ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﻦ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻢ ﺧﺎﻟﺖ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﯿﺎﻥ
ﻣﻨﻢ ﺗﺮﯾﭗ ﻟﻮﺳﯽ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﮐﻪ...
ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻢ ﺭﻓﺖ ﺯﯾﺮ ﭘﺘﻮ ﮔﻔﺖ ﻣﻨﻢ ﺗﺎﺯﻩ ﺯﺍﯾﯿﺪﻣﺖ ﺧﺴﺘﻢ

.

.
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد. میگم چرا میزنی؟ میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی

.

.
پسر عموم رتبش تو کنکور ۱۸۰۰شده بابا مامانش میزنن تو سرش اونوقت من ۴۸۰۰۰ شدم بابام فامیلارو برای شام دعوت کرده!! فک وفامیله ما داریم؟!

.

.

بر اساس یک داستان واقعی:
به فامیلمون میگم سیستم عامل گوشیت چیه؟
میگه :سیستم عاملش لمسیه!!!!!
در این جا چند نکته وجود داره:
۱-اصن یه وضی
۲-فکه فامیله ما داریم؟!
۳-خدایا این شادیا رو از ما نگیر

 فک و فامیله داریم

این روزا عیدی فامیلای ماهم سوتی نمیدن بیایم اینجا بنویسیم بخندیم...

فک و فامیله ما داریم

اصن وضیه

.

.

به هیولای داداشم میگم بزرگترین ارزوت چیه؟

میگه تو ازدواج کنی و منم ابروتو جلو خانوادشون ببرم

دعواتون بگیره و طلاق بگیرین... فک وفامیله ماداریم؟

.

.

دیروزباموتورم خوردم زمین

بابام اومده بجاى اینکه بگه چیزیت نشده میگه حقته آدم بشونیستى

ازاونورعموم میگه اگه سرصحنه بودم یه کتک مفصل ازدستم میخوردى شانس اوردى...

احساس مسئولیتتون توحلقم... فک وفامیله ماداریم

.

.

خواهرم میخواست با ماشین بابام بره بیرون

دنده رو خوب جا ننداخته بود ماشین حرکت نمی‌کرد

اومده به بابام میگه بابا به ماشینت قفل کودک زدی؟!

من :|

سایپا مطمئن :|

بابام :|

همراه اول :|

خواهرم :-P

.

.

داشتیم با داداشم فوتبال دستی بازی میکردیم بش گل زدم

در اومده میگه من دیدم تو چشه دروازبان لیزر انداختی!!!!!!

.

.

امروز یکی از فامیلامون جلو همه دو بار گفت کاندوما پاش کیش اومده.

عزیز من اسمشو بلد نیستی نگو خب

تازه میگفت چی شده، چرا میخندین؟؟؟؟؟

من که از خنده بلند شدم رفتم

.

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 161
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 1,404
  • باردید دیروز : 517
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,607
  • بازدید ماه : 5,607
  • بازدید سال : 80,410
  • بازدید کلی : 2,973,585
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg